Konspekt warsztatów:
1. Copywriting – definicje, zakres, rodzaje
2. Jak czytamy w sieci?
3. Zasady tworzenia treści internetowych
4. Wskazówki pisarskie i edytorskie
5. Copywriting, a mobile copywriting i UX writing
Dla kogo adresowane są warsztaty?
● osób, które stawiają pierwsze kroki w karierze copywritera lub content marketera,
● pracowników działu marketingu i PR,
● osób, które chcą nauczyć się tworzyć skuteczne treści na potrzeby sieci.
Czego się dowiesz?
● jak tworzyć skuteczne przekazy reklamowe (i nie tylko),
● na co zwracać uwagę podczas pisania treści do Internetu,
● jak dobierać frazy kluczowe i z pomocą jakich narzędzi,
● jak umiejętnie wykorzystać język korzyści.
Ekspertka:
Katarzyna Sikora-Protasiuk – Brand menagerka, specjalistka ds. content marketingu w agencji Kohai. Pierwsze kroki w karierze zawodowej stawiała w świecie seo. Przez 4 lata była związana z agencją Sempai, gdzie kierowała działem content marketingu.
Od lat doskonali warsztat, kreując treści dla licznych agencji marketingowych, sklepów internetowych i znanych marek. W portfolio ma teksty dla takich brandów jak: innogy Polska, DeeZee, PWN i Marko. Chętnie dzieli się wiedzą prowadząc webinary i warsztaty z content marketingu. Na koncie ma branżowe publikacje, m.in. w Marketer+, E-commerce & Digital Marketingu czy na portalu Interaktywnie. Współautorka e-booka „Analityka treści w kampaniach marketingowych”.
https://www.linkedin.com/in/katarzyna-sikora-protasiuk/
Zapisani uczestnicy, dzień przed wydarzeniem, otrzymają na adres mailowy szczegółowe informacje dotyczące spotkania.
Pamiętaj, podaj poprawny adres mailowy!
Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. więcej informacji
Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.