Poznaj tajniki sprzedaży B2C, B2B. Spotkanie będzie miało charakter warsztatowy. Osoby biorące w nim udział, pod okiem eksperta, będą mogły przećwiczyć poznane narzędzia. Zagadnienia:
– jak moderować rozmową/spotkaniem – etyczne wywieranie wpływu i władza w relacji sprzedawca – klient,
– magia dotyku, czyli jak sprawić, aby klient pierwszy wyciągnął rękę,
– aktywne słuchanie, czyli o tym, dlaczego klient nie słucha,
– najczęstsze błędy handlowców,
– reklamacja – przekleństwem, czy szansą?
Sebastian Siwy – trener, coach i audytor. Od 12 lat wspiera ludzi w osiąganiu celów. Przez kilka lat zarządzał z sukcesami zespołami sprzedażowymi, po czym zdecydował zakończyć karierę korporacyjną na rzecz nowych wyzwań w restrukturyzacji przedsiębiorstw. Równolegle rozwijał markę, w ramach której prowadzi szkolenia otwarte dla managerów i specjalistów do spraw sprzedaży. Na rzecz klientów zewnętrznych realizuje działania rozwojowe: szkolenia, warsztaty, audyty systemów motywacyjnych i sposobów zarządzania dla MŚP. W szczególności, specjalizuję się w tematyce:
– coachingowym stylu zarządzania,
– komunikacji nieantagonizującej,
– mentoringu,
– kompetencji handlowca wyczynowego,
– motywacji,
– awansie wewnętrznym i jego następstwach.
Tutaj zapiszesz się na wydarzenie.
Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. więcej informacji
Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.