*******************
Marketingowcy mają niezliczone sposoby na zwiększenie sprzedaży. Bombardują tysiącami impulsów, które nakłonić mają klientów do konkretnych decyzji zakupowych.
Te marketingowe sztuczki zdradzi podczas spotkania Joanna Hołub-Iwan, praktyk biznesu – dyrektor inQUBE. Ekspert skupi się na tych najciekawszych i najbardziej użytecznych trikach.
Joanna Hołub-Iwan – praktyk gospodarczy, konsultant i doradca biznesowy, menadżer z ponad 20-letnim stażem na stanowiskach: prezesa zarządu, dyrektora zarządzającego, sprzedaży i marketingu. Doktor habilitowany w dziedzinie zarządzania. Jej specjalizacje dotyczą: zarządzania strategicznego, strategii rozwoju i innowacji dla regionów i biznesu, strategii marketingowych i strategii komercjalizacji, badań i analiz rynkowych, procesów społeczno-gospodarczych, prowadzenia negocjacji, konsultacji społecznych, warsztatów, szkoleń i moderacji.
Jest ekspertem w dziedzinie tworzenia agend badawczych, strategii badań, opisów metodyki badań i analiz. Zrealizowała ponad 50 projektów naukowych i gospodarczych, dotyczących strategii rozwoju gospodarczego, regionalnych strategii i systemów innowacji, innowacyjności przedsiębiorstw,smart specialisation, good governance, rynku pracy, zachowań rynkowych konsumentów.
Doradca, konsultant, ekspert w projektach z zakresu zarządzania ośrodkami innowacji i przedsiębiorczości (parki technologiczne, inkubatory, centra transferu technologii), klastrów, strategii innowacji (RSI), metodyki identyfikacji smart specialization regionów.
Tutaj zapiszesz się na wydarzenie.
Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. więcej informacji
Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.