Tutaj zapiszesz się na wydarzenie w inQUBE „Język korzyści w sprzedaży – jak go stosować?”.
Język korzyści to dobór odpowiednich słów, zwrotów i wyrażeń, które są w stanie przekonać klienta, inwestora o tym, że dokonuje właściwego wyboru, a tym samym przyspieszyć finalizację transakcji.
Jest to narzędzie, które dotyczy tego jak rozmawiać z klientem, tak aby odpowiednio zaprezentować produkt, ofertę lub usługę.
Zapraszamy na warsztat z Katarzyną Hoffmann, z którego dowiesz się:
Ekspert:
Katarzyna Hoffmann – Ukończyła Zarządzanie i Marketing oraz Zarządzanie zasobami ludzkimi i psychologię zachowań społecznych i organizacyjnych. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w sprzedaży w tym w negocjacjach, zarządzaniu przetargami, wdrażaniu systemów raportowania w działach sprzedaży, zarządzaniu narzędziami marketingowymi i sprzedażowymi, analizach kanałów dystrybucji.
Zwiększa skuteczność zespołów sprzedażowych prowadząc szklenia i warsztaty tematyczne z zakresu kompetencji miękkich, technik sprzedaży, typologii rozmówcy, rozwiązywania konfliktów, mediacji.
Wspiera kadrę menadżerską w procesach wdrażania nowych struktur, efektywnym zarządzaniu zespołem i przeprowadzeniu zmian oraz we wprowadzaniu nowych modeli zarządzania.
Zwiększa efektywność osobistą podczas otwartych szkoleń indywidualnych oraz grupowych dot. kompetencji miękkich m.in. efektywnego zarządzania sobą, asertywności, efektywnej komunikacji, zarządzania czasem.
Zapisani uczestnicy otrzymają na adres mailowy szczegółowe informacje dotyczące spotkania.
Pamiętaj, podaj poprawny adres mailowy!
Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. więcej informacji
Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.