Jak wykorzystać podcasty do budowania marki i zaufania klientów

2021/10/14
14:30

Tutaj zapiszesz się na  bezpłatny webinar

Coraz więcej mówi się o tym jak ważne w biznesie jest zaufanie. Tylko jak je budować? Jednym ze sposobów są podcasty. To nie jest już tylko niszowe medium dla zapaleńców, ale powszechny kanał marketingowy, z którego korzystają zarówno duże jak i małe firmy. Dzięki podcastom słuchacze mogą spędzać z nami sporo czasu, a co za tym idzie – wzmacniać relację z naszą marką. Ale jak wykorzystać ten potencjał? Jak stworzyć podcast, który przyciągnie i zachęci do pozostania naszych potencjalnych klientów?

Prelegent:

Michał Kasprzyk w swoich działaniach skupia się na opowiadaniu historii, które dają wartość odbiorcom oraz pomaga innym tworzyć takie historie. Specjalizuje się w dwóch obszarach – przemówieniach i podcastach.
Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Credit Agricole, Empiku i Nokii. Współprowadzi podcast „Lekkomówni” poświęcony nauce przemawiania. Prowadzi agencję Cleverhearted Showrunners, która produkuje podcasty dla firm.
Jest trenerem wystąpień publicznych, który szkolił osoby z takich firm jak 3M, Santander, Google, Dolby. Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.
W świecie, w którym ludzie nie przepadają za PowerPointem, on go uwielbia i pokazuje innym, że nie taki diabeł straszny – szczególnie jak się go pozna.
Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną edycję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania) i oprócz doboru mówców, przygotowywał ich również do wystąpień. Uczył się między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

Zapisani uczestnicy, na godzinę przed webinarem, otrzymają na adres mailowy przypomnienie o wydarzeniu.

Pamiętaj, podaj poprawny adres mailowy

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij

Logo Uniersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

© Copyright 2019. All rights reserved.

Logo Uniersytet Ekonomiczny we Wrocławiu