inQUBE w czasie pandemii nie przerwał działalności, a zaplanowane wydarzenia przeniesione zostały do sieci. Od stycznia, z tych propozycji szkoleniowych skorzystało prawie 1800 osób. W półroczu inQUBE zorganizował: 28 wydarzeń stacjonarnych, 44 webinary i spotkania on-line, 2 debaty, 40 konsultacji indywidualnych w ramach tzw. tarczy antykryzysowej oraz 17 konsultacji indywidualnych z zakresu zarządzania, strategii biznesowej i marketingu.
Część przeprowadzonych webinarów i webcastów umieszczonych zostało na stronie internetowej inQUBE.pl. Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszą się porady i szkolenia prawników z Kancelarii TLA.
Trudna sytuacja ekonomiczna nie wpłynęła negatywnie na liczbę najemców budynku inQUBE. Aktualnie wynajętych jest 19 pomieszczeń, a 5 jest już zarezerwowanych. Do wynajęcia zostały tylko 2 biura. Od stycznia salki spotkań wynajmowane były 120 razy.
Pod marką inQUBE Consulting zrealizowany został projekt doradczy w obszarze procesów obsługi klienta dla firmy Koelner Polska i podpisana została umowa na usługi doradcze z firmą Rawlplug S.A. inQUBE Consulting jest aktywnym partnerem w inicjatywie Laboratorium Wsparcia. W pierwszym półroczu, inQUBE Consulting przygotował wykład otwarty i 2 webcasty związane z tematyką customer i employee experience.
Od stycznia, Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji oraz Komercjalizacji (CTWIK) działające w strukturze inQUBE UIP, pośredniczyło w zawarciu 6 umów z przedsiębiorcami o realizację prac badawczo-rozwojowych i umowy trójstronnej o współpracy UEW ze spółkami: Invento Capital i SPIN-US.
Ponadto z inicjatywy CTWIK odbyło się jedno szkolenie stacjonarne poświęcone identyfikacji, wycenie i komercjalizacji własności intelektualnej w przedsiębiorstwie (z udziałem ekspertów z Brante Partners sp. z o.o.) i webinar dotyczący zmieniających się perspektyw rozwoju innowacji i transferu wiedzy z nauki do gospodarki w czasie pandemii.
W lipcu, inQUBE nie zwalnia tempa. Już zaplanowanych zostało 15 wydarzeń. Szczegóły dotyczące tych przedsięwzięć podamy wkrótce.
Oferta szkoleniowa dla start-upów:
28 – liczba zorganizowanych wydarzeń stacjonarnych
435 – liczba uczestników wydarzeń stacjonarnych
44 – liczba zorganizowanych webinarów
1351 – liczba osób biorących udział w webinarach
2 – liczba debat (paneli)
350 – liczba uczestników debat (paneli)
16 – liczba wydarzeń przygotowanych przez najemców w ramach budowy społeczności startupowej inQUBE
40 – liczba konsultacji indywidualnych w ramach tzw. tarczy antykryzysowej
17 – liczba konsultacji indywidualnych z zakresu zarządzania, strategii biznesowej i marketingu
Najem powierzchni w budynku inQUBE:
19 – liczba wynajętych biur
5 – liczba wstępnie zarezerwowanych biur
4 – liczba wynajętych miejsc w przestrzeni coworkingowej
4 – liczba wykupionej usługi wirtualnego adresu
120 – liczba rezerwacji salek spotkań
Informacje aktualne na dzień 29.06.2020
Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. więcej informacji
Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.