Customer Experience Management – podejście klientocentryczne w organizacji

2020/02/05

Zapraszamy na spotkanie z Michałem Terleckim – specjalistą w dziedzinie badań marketingowych i customer experience management.
? Ekspert specjalizuje się w badaniach satysfakcji, analizie postaw, potrzeb i motywacji konsumentów. Doświadczenie zawodowe zbierał w działach badawczych międzynarodowych korporacji finansowych i agencji badawczej.
? Opowie o roli analizowania doświadczeń klientów w organizacji i budowaniu ich lojalności.
? Wyjaśni m.in. pojęcia: customer experience management, voice of customer, segmentacja klientów i badania konsumenckie.
Tutaj zapiszesz się na wydarzenie.

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij

Logo Uniersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

© Copyright 2019. All rights reserved.

Logo Uniersytet Ekonomiczny we Wrocławiu